دستگاه ترکیبی چندکاره بنزینی GJ330، موهبتی برای باغداران محترم است تا محدوده گسترده ای از نیازهای خود را از طریق با کیفیت ترین ابزارها و با مناسبترین هزینه به نسبت تهیه جداگانه هر دستگاه، برآورده نمایند. یک دستگاه چندکاره به تنهایی قابلیت انجام بسیاری از عملیات باغبانی را دارد. قلب این سیستم، واحد تواندهی یا موتور آن است که دسته و ملحقات به آن متصل می شوند.

دستگاه های چندکاره مدل GJ330، علاوه بر اینکه در علفزارها و یونجه زارها می تواند به مشابه یک ماشین برداشت کوچک عمل نماید و با استفاده هد نخ و تیغه فولادی علف زن، برش تمیزی را بر جای گذارد، توانایی خاک ورزی جوی و پشته ها و تمامی مناطقی از خاک که برای یک کلتیواتور غیر قابل تردد است را با استفاده از هد رتیواتور خود دارد. عرض کار این رتیواتور 30 سانتیمتر است که موجب افزایش قدرت مانور این دستگاه شده است.

همچنین هرس درختان با استفاده از سر شاخه بر این دستگاه با تیغه 25 سانتی متری و کاربراتور walbro برای عمر بیشتر و مصرف سوخت بهتر دستگاه، در ارتفاعات بالای درختان امکان پذیر شده است. مصرف سوخت این دستگاه در شرایط نرمال کاری حدوداً 1 لیتر در هر ساعت است.

شفت جداشونده این دستگاه، جابگزینی ملحقات و ادوات را بسیار آسان نموده است. این شفت، بر روی دو عدد بلبرینگ شناور قرار گرفته است که به دلیل کاهش ارتعاش به صورت مربعی طراح شده اند. علاوه بر این، اتصال راحت این دستگاه، سهولت بیشتری را در نگهداری و انتقال آن فراهم نموده است.

بدنه اصلی آن که از فلز تشکیل شده و باک سوخت آن که در یک محفظه فلزی نگهداری می گردد، ساختار مستحکمی را برای دستگاه تشکیل داده است.

از دیگر ادوات متصل به این دستگاه می توان به شمشادزن، کناره بر چمن و شیکر برداشت زیتون و پسته اشاره نمود. به طور کلی استفاده از دستگاه های چندکاره GJ330 علاوه بر صرفه جویی در هزینه و مصرف سوخت، فضای کمتری از انبار شما را جهت نگهداری ابزارآلات باغبانی اشغال می نماید.