تراکتور کمرشکن CROMO K40 ساخت شرکت FERRARI ایتالیا یکی از شرکت های معتبر و باسابقه در عرصه تولید ماشین های کشاورزی با استانداردهای روز اروپا است. از جمله ویژگی‌های قابل توجه این تراکتور می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • موتور KUBOTA:

-         یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های به‌کار رفته در موتورهای سنگین

-         آب‌خنک

-         مناسب تراکتورهای ایزودیامتریک و با ابعاد محدود

  • ابعاد کوچک، وزن سبک
  • سیستم هیدرولیک

-         راندمان بالا

-         6 عدد اتصال هیدرولیک

  • اهرم‌های کنترلی

-         تعبیه ارگونومیک در زیر غربیلک فرمان

-          دسترسی آسان و سریع

  • سهولت کاربری
  • ظاهری زیبا و حرفه‌ای

با توجه به راندمان بالا، و گشتاور منحصر به‌فرد موتورهای به‌کار رفته در تراکتورهای CROMO K40، این تراکتور در رده یکی از پربازده‌ترین تراکتورها قرار می‌گیرد.

میزان گازهای آلاینده از موتور این تراکتور با توجه توان آن، در محدوده مجاز قرار دارد و همچنین با وجود صداخفه‌کن اگزوز، میزان لرزش و صدای ایجاد شده از این تراکتور در مقایسه با بسیاری از نمونه‌های مشابه کمتر می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های سیستم انتقال قدرت این دستگاه، عمرمفید بالای آن می‌باشد که باعث شده‌است این دستگاه به اصطلاح عامیانه به یک دستگاه "عمری" تبدیل شود. به‌صورتی‌که حداقل میزان عملیات سرویس و نگهداری برای این دستگاه مورد نیاز است. سیستم جعبه‌دنده دو حالته (سبک و سنگین) این دستگاه 8 حالت دنده رو به‌جلو و 4 حالت دنده عقب را به کاربر می‌دهد که حداکثر سرعت حاصله، مطابق نمودار زیر می‌باشد: 

 

تراکتور CROMO به صورتی طراحی شده است که ضمن اینکه ارتفاع شاسی قابلیت تنظیم نسبت به خاک را دارد، مرکز ثقل در حدی پایین نگاه داشته شده است تا تعادل دستگاه در زمان کار در شیب حفظ شود.

دیفرانسیل جلو و عقب این دستگاه می‌تواند به صورت همزمان توسط یک پدال مکانیکی قفل شود و کشش پذیری مناسبی را حتی در سخت‌ترین شرایط کاری فراهم نماید.

فرمان هیدرولیکی دقیق، دیفرانسیل و ابعاد چرخ در تراکتورهای CROMO، امکان مانورپذیری دستگاه در سخت‌ترین، پر پیچ و خم‌ترین و پرشیب‌ترین مناطق را فراهم می‌نماید. شعاع دور زدن کم این دستگاه، یکی از عواملی است که به مانورپذیری این دستگاه کمک فوق‌العاده‌ای می‌کند. 

اطلاعات تکمیلی و دقیق‌تر درباره تراکتور CROMO K40 AR را می‌توانید در اینجا بخوانید.